Mitä olet etsimässä?

Energiayhtiöiden asiakastutkimukseen ehtii vielä mukaan

Ilmoittautuminen Energiateollisuuden toteuttamaan energiayhtiöiden asiakastutkimukseen on auki vielä maaliskuun loppuun asti. Tutkimuksessa painotetaan asiakaskokemusta sekä asiakkaiden suhdetta omaan energiayhtiöön. Osallistumalla saatte tietoa yhtiönne ja koko energia-alan onnistumisista ja kehittämisalueista.

Epätarkka kuva kaupungin valoista pimeässä.

Energiateollisuus toteuttaa energiayhtiöiden asiakastutkimuksen yhdessä Innolinkin ja Adaton kanssa. Tutkimuksessa painotetaan asiakaskokemusta sekä asiakkaiden suhdetta omaan energiayhtiöön. Tutkimuksella kartoitetaan asiakkaiden tyytyväisyyttä oman energiayhtiön sähkön myynnin, kaukolämmön, maakaasun, kokonaistoimituksen ja verkkopalvelun asiakaspalveluun sekä kysytään suosittelutodennäköisyyttä (NPS) ja arviota oman energiayhtiön maineesta ja vastuullisuudesta.

Saatte tutkimuksesta

  • Kokonaisvaltaista tietoa onnistumisista ja keskeisistä kehittämisalueista
  • Analysoitua tietoa asiakastyytyväisyydestä yhtiönne palveluihin ja toiminnan laatuun, aina kokonaistuloksista segmentointeihin.
  • Vertailevaa tietoa yhtiönne asemoitumisesta suhteessa muihin alan toimijoihin.

Energiayhtiöiden yhteinen tutkimus on kustannustehokas tapa toteuttaa asiakastutkimus ja ei vaadi yhtiöltänne muuta kuin asiakkaiden yhteystietojen toimittamisen. Tarjolla on kaksi erilaista tutkimusmallia: Basic ja Premium. Tutkimuksen keskeinen sisältö on molemmissa malleissa sama, ja vastaajakokemukseen panostetaan laadukkaalla tutkimussuunnittelulla.

Visualisointi asiakastutkimuksen aikataulusta.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 29.3.2024!

Lisätiedot

Lisätietoja antaa Adaton Miina Söderholm, miina.soderholm@energia.fi. puh. 0440 181110.

Siirry takaisin sivun alkuun