Energiateollisuus toteuttaa energiayhtiöiden asiakastutkimuksen yhdessä Innolinkin ja Adaton kanssa. Tutkimuksessa painotetaan asiakaskokemusta sekä asiakkaiden suhdetta omaan energiayhtiöön. Tutkimuksella kartoitetaan asiakkaiden tyytyväisyyttä oman energiayhtiön sähkön myynnin, kaukolämmön, maakaasun, kokonaistoimituksen ja verkkopalvelun asiakaspalveluun sekä kysytään suosittelutodennäköisyyttä (NPS) ja arviota oman energiayhtiön maineesta ja vastuullisuudesta.
Saatte tutkimuksesta
- Kokonaisvaltaista tietoa onnistumisista ja keskeisistä kehittämisalueista
- Analysoitua tietoa asiakastyytyväisyydestä yhtiönne palveluihin ja toiminnan laatuun, aina kokonaistuloksista segmentointeihin.
- Vertailevaa tietoa yhtiönne asemoitumisesta suhteessa muihin alan toimijoihin.
Energiayhtiöiden yhteinen tutkimus on kustannustehokas tapa toteuttaa asiakastutkimus ja ei vaadi yhtiöltänne muuta kuin asiakkaiden yhteystietojen toimittamisen. Tarjolla on kaksi erilaista tutkimusmallia: Basic ja Premium. Tutkimuksen keskeinen sisältö on molemmissa malleissa sama, ja vastaajakokemukseen panostetaan laadukkaalla tutkimussuunnittelulla.
Ilmoittaudu mukaan viimeistään 29.3.2024!
Lisätiedot
Lisätietoja antaa Adaton Miina Söderholm, miina.soderholm@energia.fi. puh. 0440 181110.